Friday, May 15, 2009

Pengalaman di Korea

Hari ni aku sampai kat seoul ibu Negara korea,em dah lama aku x datang sini seronok betul rasanya,kali ni aku datang training rasanya 3 minggu kot,,em aku bertolak dari kl kul 9.15 p.m 21/4/09 tapi flight aku x terus la em g kota kinabalu dulu,em masa transit kat k.k 2 aku lepak la dalam flight mls nk turun sejam je haha tapi best gak la emm aku terkejut la tiba2 je ramai org msk ,pki baju seragam plak aku ngah best2 baring ingat ape rupanya diorg kemas flight hahah cepat plak diorg buat keja pas aku tgk cam ne diorg masukkan makanan dalam flight best gak la sempat gak berbual ngan pramugari srg ni cun 2 hahaha,aku ingat mula2 dia mcm x nk layan tapi lps 2 dia siap panggil sayang lagi ahahaha sukanya aku,.....oooo cerita byk nanti nanti korang cemburu plak hahaha....em x byk la aku buat atas flight lebih kurang 6 jam gitu la,tido,bgn,mkn ahhaha pas 2 sampai kat seoul........

1 comment:

bicyclecrazy said...

layan siot...pramugari...
lawa ye...ahem